The role of Fan Clubs at OM

retour Back

The role of Fan Clubs at OM

The role of Fan Clubs at OM

In 2003, the Velodrome stadium had 40,000 subscribers, so they weighed heavily in the life of the club and the leaders could hardly get around them. At OM, the supporters' associations are therefore full partners. They are the ones who directly manage year-round subscriptions in the stadiums, a unique prerogative in France.

durée

00

 

min

 

42

 

sec

Dossier : OM supporters

Date de diffusion : 8 March 2003

Référence :
I21047380
Crédits :
Producteur: France 3   -   Journalist : Fossurier, Yann  -  Photo Journalist : Monteil, Christophe  -  Photo Journalist : Guidée, Marie Emmanuelle  -  Film Editor : Liberatore, Nicole  -  Participant : Tonini, Lionel
Origine:
12 14 National Edition   -   Producteur: France 3
Licence :
Clé en main

Référence :I21047380

Crédits :Journalist : Fossurier, Yann-Photo Journalist : Monteil, Christophe-Photo Journalist : Guidée, Marie Emmanuelle-Film Editor : Liberatore, Nicole-Participant : Tonini, Lionel

Licence :
Clé en main
- usage à finalité culturelle et réservée aux acteurs du réseau à vocation culturelle.
- en Diffusion Digitale et Evénementiel
- valable 5 ans.
usage à des fins éditoriales
- en vue d’informer le public ou d’illustrer l’actualité
- en diffusion digitale sur ses services,
- valable 5 ans.
- usage à des fins de présentation et de promotion de l’image, la marque, l’histoire, les valeurs de l’entreprise du Contractant
- ou le cas échant du Bénéficiaire
- en diffusion digitale sur ses services et/ou Evénementiel,
- valable 1 an.
Recherche propulsée par ElasticSuite