Typologie du public des 24 Heures du Mans

retour Back

Typologie du public des 24 Heures du Mans

Typologie du public des 24 Heures du Mans

Le sociologue André GRELON évoque l'engouement des classes moyennes pour Les 24 Heures du Mans, un événement, qui met en avant selon lui "des valeurs viriles", dans lesquelles se retrouvent les hommes. Il constate cependant que cet état de fait évolue et que le nombre de spectatrices est en hausse.

durée

01

 

min

 

34

 

sec

Publication date : 15 June 1974

Reference:
I22133148
Credits:
Producteur: Automobile Club De L'ouest, Office National De Radiodiffusion Télévision Française   -   Journalist : Collet, Jacques
Origin:
Jt 13H   -   Mandat: Automobile Club de l'Ouest_Protocole   -   Producteur: Automobile Club De L'ouest, Office National De Radiodiffusion Télévision Française
Licence:
Turnkey

Reference:I22133148

Credits:Journalist : Collet, Jacques

Licence:
Turnkey
- use for cultural purposes and reserved for the actors of the network with a cultural vocation.
- in Digital Broadcasting and Events
- valid for 5 years.
editorial use
- for the purpose of informing the public or illustrating current events
- in digital distribution on its services,
- valid for 5 years.
- use for purposes of presentation and promotion of the image, brand, history, values of the Contracting Party's company
- or the case of the Beneficiary
- in digital distribution on its services and/or Events,
- valid for 1 year.
Search engine powered by ElasticSuite