Alors que Citroën vient de se lancer, comme Peugeot, dans le marché de la voiture diesel, point sur les avantages et les inconvénients des voitures avec ce type de moteur, qui est partout en expansion depuis quelques années. Explications de Jacques Wolgensinger, directeur des relations publiques chez Citroën, et témoignages d'un chauffeur de taxi et d'un pompiste, sur la consommation sur route et le coût à la pompe.
Producteur: Antenne 2 - Journalist : Roche, France - Participant : Wolgensinger, Jacques
Origin:
Ja2 18.30 - Producteur: Antenne 2
Licence:
Turnkey
×
Mediaclip turnkey licences
Accessible rights for all uses, in the whole world, in accordance with our T&Cs.
Digital Publication : use for editorial publications - to inform the general public or illustrate the news - for digital broadcast on services, valid for 5 years.
Corporate/Brand content : use for the presentation and promotion of an image, brand, history and values of the Contracting Partner company - or, where applicable, the Beneficiary - for digital broadcast on its services and/or for Events, valid for 1 year.
Cultural Licence : use for cultural purposes and restricted to members of the cultural network. Digital publication for a term of 5 (years) and Events for a term of 1 (one) year from the order payment date.
Reference:I21152636
Credits:Journalist : Roche, France-Participant : Wolgensinger, Jacques